Gaziantep ve Şahinbey Lions kulüpleri ile büyükşehir belediyesinin ortaklaşa düzenlediği kan bağış kampanyası sona ererken, 1050 ünite kan toplandığı bildirildi.sonradan kan verip otobüs bileti alamayanların sürekli kan merkezine gelerek bilet istediklerini belirten Kızılay kan merkezi müdür vekili Barut, “Bilet vermeyi biz taahhüt etmedik. Lions kulubü kan verenlere bilet hediye edileceğini söyledi. Ancak kan verenlerin sayısı beklenenin iki katı olunca herkese bilet yetmedi” dedi. Kızılay kan merkezi müdür vekili Cevat Barut, “kan bağışı kampanyası her yıl düzenleniyorve ortalama 400 ünüte kan toplanıyor. Bu nednle yine 400 ünüte civarında kan toplanması planlanıyordu ve büyükşehir belediyesi de 400 kişiye bir aylı otobüs bileti söz vermişti ancak kan verenlerin sayısı tahmin edilenin çok üzerinde kan toplandı. Böyle olunca da otobüs bileti yetmedi. Daha sonra büyükşehir belediyesi 200 kişiye daha bilet verdi. Ancak yine yetişmedi” diye konuştu.
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 04.02
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 04.02
İlginizi Çekebilir
Lüks konut yapan 155 müteahhit incelemede
#20 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Belge ve bilgiler meclis üyelerinden bile gizleniyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Dionysos ve Danea villalarımı yanında başka bir villa gün ışığına çıkarılacak
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Şahinbey’i çöp götürüyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Antep evlerinin onarını çatılardan başladı
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yükselen faizler yükselen inşaat sektörünü vuruyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
