Geçtiğimiz günlerde Ankara’da Büyükşehir Belediye Başkanı Celal Doğan’las görüşen Başbakan Tansu Çiller, söz verdiği 20 milyar lirayı Büyükşehir Belediyesines göderdi. Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Ali İhsan Sofoğlu Katı atık değerlendirme tesislerin hak edişi olarak gönderilen 20 milyar lirayı geçtiğimiz günlerde aldıklarını açıkladı. Çalışmaları son aşamaya gelen yeni çöp tesislerinin açılışı önümüzdeki ay içerisinde yapılacak. Mazmahor Bölgesinde bulunan yeni çöp alanına bugüne kadar 60 milyarın üzerinde para harcandı.
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 04.03
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 04.03
İlginizi Çekebilir
Lüks konut yapan 155 müteahhit incelemede
#20 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Belge ve bilgiler meclis üyelerinden bile gizleniyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Dionysos ve Danea villalarımı yanında başka bir villa gün ışığına çıkarılacak
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Şahinbey’i çöp götürüyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Antep evlerinin onarını çatılardan başladı
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yükselen faizler yükselen inşaat sektörünü vuruyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
