Tömer Gaziantep subesi tarafından düzenlenen konferansta konuşan vali yardımcısı M. Birol Güngör, Gaziantep’in kurulduğu tarihten bu yanan şehir statüsünü sürekli koruduğunu söyledi. “Gaziantep kurulduğu tarihten bu yana şehir statüsünü sürekli korudu. Ve her zaman tek yerleşim bölgesi olma özelliğini bugüne kadar getirdi. Günümüzde Gaziantep gelişmiş ama çok gelişmemiş büyük ama çok büyük olmayan bir kent. Şehrimiz tarihi ve kültürel açıdan oldukça zengindir” Güngör, seminer sonunda dinleyicilerin çeşitli sorularını yanıtladı.
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 04.02
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 04.02
M. Birol Güngör, Gaziantep’in kurulduğu tarihten bu yanan şehir statüsünü sürekli koruduğunu söyledi
İlginizi Çekebilir
Lüks konut yapan 155 müteahhit incelemede
#20 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Belge ve bilgiler meclis üyelerinden bile gizleniyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Dionysos ve Danea villalarımı yanında başka bir villa gün ışığına çıkarılacak
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Şahinbey’i çöp götürüyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Antep evlerinin onarını çatılardan başladı
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yükselen faizler yükselen inşaat sektörünü vuruyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
