Erkek Yetiştirme Yurdunun Atatürk Bulvarı üzerindeki eski İlköğretmen okulu binasına taşınması ile boşalan Akyol Mahallesinde ki yurt binasının, Gaziantep eğitim Enstitüsünü öğrenci yurdu binası haline getirilmesi için çalışılmaktadır.Gaziantep Valiliği Milli Eğitim Bakanlığına müracaat ederek, eski Merkez Erkek Yetiştirme Yurdu binasının, Eğitim Enstitüsü öğrenci yurdu binası haline getirilmesi için izin istemiştir.
YAYINLAMA: 15 Nisan 2020 / 22.54
GÜNCELLEME: 15 Nisan 2020 / 23.54
İlginizi Çekebilir
52 milyarlık vurgun mu?
#40 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Bitli okul yüzleri kızartmıyor mu?...
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Bir memur; “Bu zamlarla çıldırmazsak iyi" diyor
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
“Tataroğlu’nun görevden ayrılması söz konusu değil”
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
“ANAP’lı muhaliflerin bizi kullanmasına fırsat vermeyiz”
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Meclis üyeleri kazan kaldırdı
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
