Erkek Yetiştirme Yurdunun Atatürk Bulvarı üzerindeki eski İlköğretmen okulu binasına taşınması ile boşalan Akyol Mahallesinde ki yurt binasının, Gaziantep eğitim Enstitüsünü öğrenci yurdu binası haline getirilmesi için çalışılmaktadır.Gaziantep Valiliği Milli Eğitim Bakanlığına müracaat ederek, eski Merkez Erkek Yetiştirme Yurdu binasının, Eğitim Enstitüsü öğrenci yurdu binası haline getirilmesi için izin istemiştir.
YAYINLAMA: 15 Nisan 2020 / 22.54
GÜNCELLEME: 15 Nisan 2020 / 23.54
İlginizi Çekebilir
İmara aykırı yapılar yıkılacak
#40 Yıl Önce / 08 Haziran 2026
Teftigin köprüsünün yapımı durdu
#40 Yıl Önce / 08 Haziran 2026
SHP’ye sırt çevirenler itham edildi
#40 Yıl Önce / 08 Haziran 2026
Şehrimizde 42 fabrikada günde 800 ton un üretiliyor
#40 Yıl Önce / 08 Haziran 2026
Okul önlerinde “Okul Geçidi Trafik” görevlisi bulunacak
#40 Yıl Önce / 08 Haziran 2026
Binevler-Orta Doğu arasındaki yol toprak ve kumla kapatılmış
#40 Yıl Önce / 08 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
