Bu yıl şehrimizde açılmasına karar verilen ve açılış tarihi birkaç defa ertelenen Gaziantep Eğitim Enstitüsü, 1971-1972 öğretim yılına yarın başlayacaktır. Gaziantep Eğitim Enstitüsünün yeni öğretim yılına başlaması dolayısıyla yarın saat 10.00’da bir tören yapılacaktır. Vali Mustafa Yörükoğlu, 5.Zırhlı Tugay ve Garnizon komutanı Tuğgeneral Abdullah Tırtıl, Belediye başkanı Abdulkadir, Batur, resmi kuruluş temsilcileri ile kalabalık bir halk topluluğunun hazır bulunacağı törenden sonra, Gaziantep Eğitim Enstitüsü yeni öğretim yılına başlayacaktır. Bu yıl enstitünün matematik bölümüne 40, fen ve tabiat bölümüne de 70 öğrenci alınacaktır. Yeşilova semtinde yapılan İlköğretmen okulu binasında yeni öğretim yılına başlayacak olan Gaziantep Eğitim Enstitüsü, ilerde müstakil bir binaya kavuşacaklardır. Öteyandan Gaziantep Eğitim Enstitüsünün açılması dolayısıyla dün bir demeç veren Gaziantep’e Yüksek Okullar Yaptırma Derneği Başkanı Doktor Lütfü Söylemez, “Eğitim Enstitüsünün Gaziantep için “ hayırlı ve uğurlu olması” dileğinde bulunmuş ve Eğitim Enstitüsünden sonra hedeflerimiz kimya, mühendislik, makine mühendislik, elektrik mühendislik, inşaat mühendislik ve mimarlık bölümlerini kapsayan bir teknik üniversiteyi Gaziantep’e kurmak olacaktır” demiştir.
YAYINLAMA: 15 Nisan 2020 / 22.47
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 00.14
İlginizi Çekebilir
52 milyarlık vurgun mu?
#40 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Bitli okul yüzleri kızartmıyor mu?...
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Bir memur; “Bu zamlarla çıldırmazsak iyi" diyor
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
“Tataroğlu’nun görevden ayrılması söz konusu değil”
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
“ANAP’lı muhaliflerin bizi kullanmasına fırsat vermeyiz”
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Meclis üyeleri kazan kaldırdı
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
