Kastamonu deplasmanından ancak bir puanla dönen üçüncü lig yeşil grubun iddialı ekibi Gaziantepspor, Pazar günü ikinci lig beyaz grupta şampiyonluğa oynayan İskenderunspor ile özel bir karşılaşma yapacaktır. Her iki takımında ful kadrolarıyla oynayacakları karşılaşmadan elde edilecek olan gelirin, 25 Kasım’da başlayan ve 25 Aralık’a kadar devam edecek olan “Gazilere Şükran Ayı” dolayısıyla, muhtaç gazilere verilecektir. Öteyandan 25 Aralık akşamı Kamil Ocak spor salonunda yapılacak olan Gaziantepspor eşya piyangosu çekilişinin, hazırlıkları hızla ilerlemektedir. Çekiliş gecesinde bir çok sürprizlerin yer alacağı sanılmaktadır
YAYINLAMA: 15 Nisan 2020 / 22.47
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 00.14
İlginizi Çekebilir
52 milyarlık vurgun mu?
#40 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Bitli okul yüzleri kızartmıyor mu?...
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Bir memur; “Bu zamlarla çıldırmazsak iyi" diyor
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
“Tataroğlu’nun görevden ayrılması söz konusu değil”
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
“ANAP’lı muhaliflerin bizi kullanmasına fırsat vermeyiz”
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Meclis üyeleri kazan kaldırdı
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
