Şahinbey Belediyesi ekipleri, geçen yıl başlatılan ''Hoşgeldin Bebek'' projesi kapsamında, çocuk sahibi olan 5 bin 453 aileyi evinde ziyaret etti.
Şahinbey Belediyesi'nden yapılan yazılı açıklamada, İl Sağlık Müdürlüğü ile imzalanan ''Hoşgeldin Bebek'' projesi kapsamında her gün iki ekibin, ilçe genelinde çocuk sahibi olan aileleri ziyaret ettiği belirtildi. Belediye görevlileriyle bir hemşirenin de evleri ziyaret ederek ailelere çocuk gelişimi, anne sütünün önemi ve aşılarla ilgili bilgi verdiği ifade edilen açıklamada, şunlar kaydedildi: ''Proje kapsamında Vatan Mahallesi'nde oturan Leyla ve Mustafa Kaya çiftinin yeni doğan bebekleri Elçin evinde ziyaret edilerek, bebek takımı ve battaniye hediye edildi. Görevli hemşire tarafından aileye bebek sağlığı, bebek güvenliği, bebek bakımı, bebeğin gelişimi ve davranış süreçleri, bebek aşısı, anne sütünün önemi gibi konularda bilgiler verdi.''AA
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 02.41
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 02.41
geçen yıl başlatılan ''Hoşgeldin Bebek'' projesi kapsamında, çocuk sahibi olan 5 bin 453 aileyi evinde ziyaret etti.
İlginizi Çekebilir
1 Temmuz’dan itibaren menülerde besin değeri ve kalori miktarı yazılacak
#Güncel / 25 Haziran 2026
Dokunulmazlık fezlekesi ve enflasyon verisini takip ediyoruz
#Güncel / 25 Haziran 2026
D vitamini eksikliği yıl boyu devam edebiliyor
#Güncel / 25 Haziran 2026
Mirasçıların taşınmazlarında ilk açık artırma mirasçılar arasında yapılacak
#Güncel / 25 Haziran 2026
Kaba intihar hızı, 2025'te yüzde 5,36'ya çıktı
#Güncel / 25 Haziran 2026
Türkiye'de gıda enflasyonu yıllık yüzde 34,86'yı buldu
#Güncel / 24 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
