Edinilen bilgiye göre, Gaziantep Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri Doğu illerinden Gaziantep’e uyuşturucu getirileceği bilgisine ulaştı. Gaziantep Cumhuriyet Başsavcılığının koordinesinde harekete geçen Gaziantep polisi, yaptığı operasyonda 47 kilo 200 gram esrar maddesi ele geçirdi. Ayrıca esrar maddesinin naklinde kullanılan iki adet otomobile el konuldu. Gözaltına alınan 3 kişi ise emniyet müdürlüğünde alınan ifadelerinin ardından ‘Uyuşturucu ve uyarıcı madde ticareti yapmak ve nakletmek’ suçundan adli makamlara sevk edildi.İHA
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 02.25
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 02.25
Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri Doğu illerinden Gaziantep’e uyuşturucu getirileceği bilgisine ulaştı.
İlginizi Çekebilir
1 Temmuz’dan itibaren menülerde besin değeri ve kalori miktarı yazılacak
#Güncel / 25 Haziran 2026
Dokunulmazlık fezlekesi ve enflasyon verisini takip ediyoruz
#Güncel / 25 Haziran 2026
D vitamini eksikliği yıl boyu devam edebiliyor
#Güncel / 25 Haziran 2026
Mirasçıların taşınmazlarında ilk açık artırma mirasçılar arasında yapılacak
#Güncel / 25 Haziran 2026
Kaba intihar hızı, 2025'te yüzde 5,36'ya çıktı
#Güncel / 25 Haziran 2026
Türkiye'de gıda enflasyonu yıllık yüzde 34,86'yı buldu
#Güncel / 24 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
