Bağ-Kur’a başvurma süresi, bu akşam sona erecektir. Bugün akşama kadar kuruma başvurmayan yükümlülerin tescilleri, resmen yapılacak ve yükümlüler basamak seçme hakkına sahip olamayacaklardır. Bağımsız çalışıp da bugün akşama kadar kuruma tescillerini yaptırmayanlar kesenek ve primlerini cezalı olarak ödemek sorunda kalacaklardır. Şimdiye kadar şehrimizde 11.000 esnaf olmak üzere 13.200 kişinin Bağ-Kur’a tescillerini yaptırdığı açıklanmıştır.
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 02.12
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 02.12
İlginizi Çekebilir
52 milyarlık vurgun mu?
#40 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Bitli okul yüzleri kızartmıyor mu?...
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Bir memur; “Bu zamlarla çıldırmazsak iyi" diyor
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
“Tataroğlu’nun görevden ayrılması söz konusu değil”
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
“ANAP’lı muhaliflerin bizi kullanmasına fırsat vermeyiz”
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Meclis üyeleri kazan kaldırdı
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
