Belediye bu yıl içinde 350 bin liraya, bir beton boru ”Büz” fabrikası kuracaktır. Bir nevi modern brikethane şeklinde kurulacak olan fabrikada belediye beton boru ve bordür taşı yapacaktır. Yapılacak olan beton borular, kanalizasyon inşasına kullanılacaktır. Beton boru fabrikasının kurulması ile birlikte, bilhassa gecekondu semtlerinin kanalizasyon işine büyük önem verilecek ve yeni yapılacak olan kanalizasyonlara, bu beton borular döşenecektir.
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 02.12
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 02.12
İlginizi Çekebilir
52 milyarlık vurgun mu?
#40 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Bitli okul yüzleri kızartmıyor mu?...
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Bir memur; “Bu zamlarla çıldırmazsak iyi" diyor
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
“Tataroğlu’nun görevden ayrılması söz konusu değil”
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
“ANAP’lı muhaliflerin bizi kullanmasına fırsat vermeyiz”
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Meclis üyeleri kazan kaldırdı
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
