Bundan böyle herkes evinin ve işyerinin önünü temizleyecektir. Her gün nüfusu biraz daha fazlalaşan ve süratle büyüyerek yaygınlaşan Gaziantep şehrinin mevcut temizlik kadrosuyla temizlenemeyeceğini dikkate alan ilgilileri, bundan böyle yurttaşların evinin ve işyerinin önünü temizlemeleri gerektiğini belirtmişlerdir. İlgililerin verdiği bilgiye göre, herkes evinin ve işyerinin önünü bilhassa kış mevsiminde kardan temizleyecek olursa, şehir daha temiz olacaktır. Evinin ve işyerinin önünü temizlemeyenlerle bu yerleri kirletenler para cezasına çarptırılacaklardır.
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 02.10
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 02.10
İlginizi Çekebilir
52 milyarlık vurgun mu?
#40 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Bitli okul yüzleri kızartmıyor mu?...
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Bir memur; “Bu zamlarla çıldırmazsak iyi" diyor
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
“Tataroğlu’nun görevden ayrılması söz konusu değil”
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
“ANAP’lı muhaliflerin bizi kullanmasına fırsat vermeyiz”
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Meclis üyeleri kazan kaldırdı
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
