Gaziantep Belediyesi tarafından yaptırılan tiyatro binası, 25 Aralık’ta Devlet Tiyatrosu sanatçılarının oynayacakları İbiş’in Rüyası adlı müzikal bir komedi ile hizmete girecektir. Devlet Tiyatrosu sanatçıları önce Gaziantep’te Samanyolu’nu oynamak istemişlerdir. Samanyolu’nun iki kişilik bir sanatçı kadrosu ile oynandığını ileri süren ilgililer, açılışın daha renkli olması için İbiş’in Rüyasında ısrar etmişlerdir. Bunun üzerine Devlet Tiyatroları Genel Müdürlüğü, ilk eser olarak şehrimizde İbiş’in Rüyası’nın oynanmasına karar vermiştir. Devlet Tiyatrosu sanatçıları 25 Aralık günü açılışı yapılacak olan tiyatro binasında İbiş’in Rüyası’nı sahneye koyacaklardır. BU eserden sonra, Ocak ayı içinde şehrimizde Samanyolu ve Sarı Naciye isimli oyunların sahneye konulacağı bildirilmiştir.
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 01.52
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 01.52
İlginizi Çekebilir
52 milyarlık vurgun mu?
#40 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Bitli okul yüzleri kızartmıyor mu?...
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Bir memur; “Bu zamlarla çıldırmazsak iyi" diyor
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
“Tataroğlu’nun görevden ayrılması söz konusu değil”
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
“ANAP’lı muhaliflerin bizi kullanmasına fırsat vermeyiz”
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Meclis üyeleri kazan kaldırdı
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
