Gaziantep’te bir yılda polis ve jandarmaya, gümrük baş memurluğu tarafından 1 milyon lira kaçak ikramiyesi ödenmiştir. Gümrük Başmemuru Mustafa Güney’in yaptığı açıklamaya göre, kaçak eşya yakalayan güvenlik kuvvetleri mensuplarına, ikramiyeleri geciktirilmeden ödenmektedir. 1972 yılı içerisinde Gaziantep gümrük Başmemurluğu tarafından polis ve jandarmaya 1 milyon lira kaçak ikramiyesi ödenmiştir. Gümrük Başmemuru Mustafa Güney, bu rakamın şimdiye kadar ödenen miktarların, çok üstüne çıktığını söylemiştir. Öteyandan kaçak ikramiyelerin geciktirilmeden ödenmesi, güvenlik kuvvetleri mensupları arasında da büyük bir memnunlukla karşılanmaktadır.
ANASAYFA
40 Yıl Önce
Gaziantep’te bir yılda polis ve jandarmaya 1 milyon lira kaçak ikramiyesi ödendi
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 02.12
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 02.12
İlginizi Çekebilir
52 milyarlık vurgun mu?
#40 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Bitli okul yüzleri kızartmıyor mu?...
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Bir memur; “Bu zamlarla çıldırmazsak iyi" diyor
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
“Tataroğlu’nun görevden ayrılması söz konusu değil”
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
“ANAP’lı muhaliflerin bizi kullanmasına fırsat vermeyiz”
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Meclis üyeleri kazan kaldırdı
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
