Salgını sıçradığı Yüksek Meslek Okulu öğrencileri Okulun bir süre kapatılması için Valiye başvurdular.... Gaziantep'te görülen ve hastanelerin tıklım tıklım dolmasına yol açan salgın bağırsak hastalığı alınan tedbirlere rağmen önlenememektedir. Gaziantep'le birlikte köylerde de görülen hastalık dün Yüksek Meslek Okulu'na da sıçramıştır. Öğrencilerden yüzde 30 unun hastalığa yakalandığı bildirilmektedir. Arkadaşlarının salgın hastalığa yakalandığını gören Yüksek Meslek Okulu öğrencileri dün Gaziantep Valisi Kemal Demirtaş'a başvurarak hastalık söndürülünceye kadar okulun bir süre kapatılmasını istemişlerdir. Demirtaş konuyu incelemesi için Sağlık Müdürü Dr. Seden'e duyurmuştur. Doktor Seden Vali Demirtaş'ın duyurusu üzerine gerekli çalışmalara başlanmıştır. Öte yandan ishal, kusma ve baş dönmesi ile başlayan hastalığın yaygınlaştırdığı bildirilirken hasta sayısı da artmıştır. Sağlık Müdürlüğü bunun üzerine şehir içme suyunun klor miktarının artırılmasına karar verilmiştir.
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 04.36
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 04.36
Salgını sıçradığı Yüksek Meslek Okulu öğrencileri Okulun bir süre
İlginizi Çekebilir
PTT’nin 146’ncı kuruluş yıldönümü nedeni ile parlak bir tören yapıldı
#40 Yıl Önce / 26 Haziran 2026
Hemşerilerimizin yaptırdığı 1 ortaokul, 1 ilkokul hizmete giriyor
#40 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Şehiriçi otobüs biletleri 55 liradan 70 liraya çıkarıldı
#40 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Tataroğlu sorularımızı yanıtlamaktan kaçındı
#40 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
“Özal referanduma gidemez”
#40 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Kazan kaldıran altılılar birdenbire yumuşadı
#40 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
