Vali Gül, “Gaziantep’te işçilere pandemi döneminde 7 bin 16 işyerindeki 68 bin 845 kişiye Kısa Çalışma ödeneği kapsamında 306 milyon TL ödeme yapıldı. 42 bin 610 kişiye 89 milyon TL nakdi ücret desteği, 23 bin 761 kişiye 111 milyon TL işsizlik ödeneği olmak üzere toplam 506 milyon TL ödeme yapıldı” şeklinde konuştu. Fatma Karabacak
YAYINLAMA: 09 Aralık 2020 / 20.49
GÜNCELLEME: 09 Aralık 2020 / 21.13
İŞKUR İl Müdürlüğü Değerlendirme Toplantısı Vali Davut Gül, başkanlığında yapıldı.
İlginizi Çekebilir
Geçen yılın aynı ayına göre yüzde 31,2 azalma var
#Ekonomi / 18 Haziran 2026
İkili işbirlikleri daha da üst seviyeye taşınacak
#Ekonomi / 18 Haziran 2026
İnşaat ve hizmet üretiminde büyüme sınırlı kaldı
#Ekonomi / 17 Haziran 2026
Yoksulluk sınırı 119 bin 344 TL oldu
#Ekonomi / 17 Haziran 2026
Sanayinin zirvesindeki ilk üç şirket yerini korudu
#Ekonomi / 17 Haziran 2026
Ekonomi siyasetin gölgesinde kaldı
#Ekonomi / 16 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
