Bakan Kurum, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “TOKİ'den ev sahibi olan ve ödemeleri devam eden vatandaşlarımıza borçlarını kapatmaları halinde yüzde 20 indirim yapıyoruz. 21 Ekim'de başlayacak. Kampanyamız 19 Kasım'a kadar devam edecek. İndirim kampanyasının ayrıntıları yarın TOKİ Başkanlığımızca açıklanacak. Hayırlı olsun” ifadelerini kullandı.
YAYINLAMA: 06 Ekim 2020 / 15.18
GÜNCELLEME: 06 Ekim 2020 / 15.18
Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum, TOKİ'den ev sahibi olanlara borçlarını kapatmaları halinde yüzde 20 indirim yapılacak kampanyanın 21 Ekim'de başlayacağını açıkladı.
İlginizi Çekebilir
Enerji fiyatlarındaki yıllık artış yüzde 100'ü aştı
#Ekonomi / 22 Haziran 2026
Kartlı harcamalarda tarihi tersine dönüş
#Ekonomi / 22 Haziran 2026
Don, kuraklık ve sel felaketleri çiftçinin gelirini yok etti
#Ekonomi / 22 Haziran 2026
Geçen yılın aynı ayına göre yüzde 31,2 azalma var
#Ekonomi / 18 Haziran 2026
İkili işbirlikleri daha da üst seviyeye taşınacak
#Ekonomi / 18 Haziran 2026
İnşaat ve hizmet üretiminde büyüme sınırlı kaldı
#Ekonomi / 17 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
