Araban Belediyesi, bahar mevsiminin gelmesiyle birlikte ilçedeki cadde, sokak, park ve ilçe mezarlığındaki ağaçlarda daha güzel bir görümün sağlamak amacıya budama çalışmalarına başladı. Araban Belediye Başkanı Mehmet Özdemir, "Araban Belediyesi olarak, bahar mevsiminin gelmesiyle birlikte ilçemizin tüm cadde ve sokaklarda, belediye parkı ve ilçe mezarlığında bulunan ağaçların gelişi güzel uzamış ve çevreye çirkin görüntü veren dallarını budama çalışmalarımıza başladık. İlçemizin her noktasındaki ağaç budama çalışmalarımızda ağaçların budama ve bakımlarını tek tek yaparak budama ve bakımlarına başladığımız tüm ağaçların daha güzel bir görünüm alması ve ilçemizin cadde ve sokakları ile park ve mezarlığına daha güzel bir görünüm katması için belediyemize bağlı ekiplerle başlattığımız çalışmalarımızı aralıksız sürdüreceğiz" dedi.,
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 01.07
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 01.07
İlginizi Çekebilir
Peyzaj yalnızca proje üretmekten ibaret değil
#Güncel / 22 Haziran 2026
Basın destek bekliyor, onlar yaptırım getiriyor
#Güncel / 22 Haziran 2026
Son 56 yılın en soğuk 7'nci mayıs ayını yaşandı
#Güncel / 22 Haziran 2026
SGK, prim borcu yapılandırmada başvurusu süresini uzattı
#Güncel / 22 Haziran 2026
Doğal afetler rekoltede hayal kırıklığı yaşattı!
#Güncel / 21 Haziran 2026
Dar gelirli meyvenin yanına yaklaşamıyor
#Güncel / 21 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
