ilçeye bağlı köylerde köy tavuğu besiciliği yapan köy sakinleri, "Kuş gribi virüsünün yayılmasıyla birlikte tavuk beslemeyi bırakmıştık. Virüsün etkisinin kaybetmesinin ardından, doğal ortamda yeniden tavuk beslemeye başladık. Köy tavuğu etinin azlığı ve sık sık yumurta doğurmadıkları için ticarete uygun görülmüyor. Ancak biz evlerimizin bahçesine yaptığımız kümeslerde yetiştirdiğimiz tavuklardan elde ettiğimiz yumurtaları çocuklarımıza yedirmeye başladık. Artık eskiden olduğu gibi evimize gelen misafirlerimize bir köy tavuğu kesip yemek yapıp yumurtasından da kahvaltı hazırlayabiliyoruz" dediler.İHA
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 00.57
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 00.57
İlginizi Çekebilir
Peyzaj yalnızca proje üretmekten ibaret değil
#Güncel / 22 Haziran 2026
Basın destek bekliyor, onlar yaptırım getiriyor
#Güncel / 22 Haziran 2026
Son 56 yılın en soğuk 7'nci mayıs ayını yaşandı
#Güncel / 22 Haziran 2026
SGK, prim borcu yapılandırmada başvurusu süresini uzattı
#Güncel / 22 Haziran 2026
Doğal afetler rekoltede hayal kırıklığı yaşattı!
#Güncel / 21 Haziran 2026
Dar gelirli meyvenin yanına yaklaşamıyor
#Güncel / 21 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
