İslahiye’de ilk defa Milli Eğitim Bakanlığı tarafından merkezi sistemle motorlu taşıt sürücü adayları sınavı yapıldı. Sınava toplam 343 kişi girdi. İlçe Milli Eğitim Müdürü Akın Özdemir, yaptığı açıklamada, bu sınavın daha önce Gaziantep il merkezinde yapıldığını anımsatarak, ''Sınav için şoför adaylarımız sadece gidiş dönüş mesafesi olarak 180 kilometre yol kat etmek zorundaydılar. Nurdağı ilçesindeki şoför adaylarımızın da İslahiye'de sınavlara girmesiyle oradaki vatandaşlarımızın da işi kolaylaşacak'' dedi.AA
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 00.56
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 00.56
ilk defa Milli Eğitim Bakanlığı tarafından merkezi sistemle motorlu taşıt sürücü adayları sınavı yapıldı.
İlginizi Çekebilir
Katliamlarla hesaplaşılmadan ülkeye demokrasi gelmez
#Güncel / 22 Haziran 2026
İhbarlarımız dikkate alınmadı ve denetim görevi yerine getirilmedi
#Güncel / 22 Haziran 2026
Katalpa ve ıhlamur ağaçları çiçek açtı
#Güncel / 22 Haziran 2026
Peyzaj yalnızca proje üretmekten ibaret değil
#Güncel / 22 Haziran 2026
Basın destek bekliyor, onlar yaptırım getiriyor
#Güncel / 22 Haziran 2026
Son 56 yılın en soğuk 7'nci mayıs ayını yaşandı
#Güncel / 22 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
