Hizmet binasının açılış törenine; Yavuzeli Kaymakamı Serhat Karabektaş, Garnizon Komutanı Üsteğmen Ömer Mazılıgüney, İlçe Emniyet Amiri Mehmet Ali Demiral, Gaziantep 13. Bölge Müdürü Kemal Taşdemir ve Bölge Müdür Yardımcısı Cuma Erol ile daire amirleri katıldı. Yavuzeli Tapu Müdürü Osman Şakiroğlu, hizmet alanlarının hizmet kalitesini de arttıracağını, halka daha nezih bir ortamda hizmet vermenin kendilerini mutlu edeceğini belirterek, bu değişiklikte emeği geçen herkese teşekkür etti. Gaziantep 13. Bölge Müdürü Taşdemir ise, Kaymakam Karabektaş'a açılış nedeniyle günün anısına teşekkür plaketi verdi. Yavuzeli Tapu Müdürü Şakiroğlu'na da İSO 9001 hizmet kalite belgesi teslim edildi. İHA
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 03.11
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 03.11
Gaziantep'in Yavuzeli Tapu Müdürlüğü yeni hizmet binası açılışı yapıldı.
İlginizi Çekebilir
1 Temmuz’dan itibaren menülerde besin değeri ve kalori miktarı yazılacak
#Güncel / 25 Haziran 2026
Dokunulmazlık fezlekesi ve enflasyon verisini takip ediyoruz
#Güncel / 25 Haziran 2026
D vitamini eksikliği yıl boyu devam edebiliyor
#Güncel / 25 Haziran 2026
Mirasçıların taşınmazlarında ilk açık artırma mirasçılar arasında yapılacak
#Güncel / 25 Haziran 2026
Kaba intihar hızı, 2025'te yüzde 5,36'ya çıktı
#Güncel / 25 Haziran 2026
Türkiye'de gıda enflasyonu yıllık yüzde 34,86'yı buldu
#Güncel / 24 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
