İslahiye’de Osman Kelemek isimli bir şahsın bağışladığı 3.000 metrekarelik bir arsa üzerinde yapılacak olan imam hatip lisesinin temeli, Cuma günü törenle atılacaktır. İslahiye imam hatip lisesinin inşaatı, yaklaşık olarak 1,5 milyon liraya mal olacaktır. Okul inşaatının önümüzdeki 1976 yılı içinde tamamlanacağı bildirilmiştir. İmam hatip lisesinin temel atma törenine, Vali Mustafa Yörükoğlu, Milli eğitim müdürü Ali İhsan Erdal, Gaziantep Müftüsü Feyyaz Yaşar’da davet edilmişlerdir.
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 04.08
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 04.08
Cuma günü törenle atılacaktır. İslahiye imam hatip lisesinin inşaatı, yaklaşık olarak 1,5 milyon liraya mal olacaktır.
İlginizi Çekebilir
52 milyarlık vurgun mu?
#40 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Bitli okul yüzleri kızartmıyor mu?...
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Bir memur; “Bu zamlarla çıldırmazsak iyi" diyor
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
“Tataroğlu’nun görevden ayrılması söz konusu değil”
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
“ANAP’lı muhaliflerin bizi kullanmasına fırsat vermeyiz”
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Meclis üyeleri kazan kaldırdı
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
