Kız Enstitüsü öğrencilerinin geçtiğimiz ders yılı boyunca yaptıkları çalışmalarının ürünü olan sergi ilgi görmektedir.
Kütüphane salonlarında açılan serginin her gün yüzlerce kişi tarafından ziyaret edildiğini belirten Kız enstitüsü yetkilileri Şimdi okulumuzdan mezun olmuş bulunan öğrencilerimizin bir ders yılı boyunca göznuru dökerek yaptıkları elişleri ve resimleri bir sosyal faaliyet olarak kütüphane salonlarında sergiledik. Bu sergimize ilgi gösterilmesi bizi memnun etti. Böyle sergileri bundan böyle her ders yılı sonunda düzenleyeceğiz demişlerdir.
Öte yandan sergi salonunda bulunan görevli öğrencilerin misafirlere lakayt davranışları misafirlerce kınanmaktadır.
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 03.59
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 03.59
İlginizi Çekebilir
52 milyarlık vurgun mu?
#40 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Bitli okul yüzleri kızartmıyor mu?...
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Bir memur; “Bu zamlarla çıldırmazsak iyi" diyor
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
“Tataroğlu’nun görevden ayrılması söz konusu değil”
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
“ANAP’lı muhaliflerin bizi kullanmasına fırsat vermeyiz”
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Meclis üyeleri kazan kaldırdı
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
