25 Aralık’ta ANAP Genel Sekreteri Mustafa Taşar ile bazı bakan ve milletvekillerinin Gaziantep'e geleceği açıklandı. ANAP Gaziantep il başkanlığından yapılan açıklamada, genel sekreter Taşar, bakan ve milletvekillerinin Gaziantep'in Kurtuluş törenlerine, ayrıca ANAP üçüncü genişletilmiş il divanı toplantısına katılacakları belirtildi.
YAYINLAMA: 18 Haziran 2025 / 09.54
GÜNCELLEME: 18 Haziran 2025 / 09.54
İlginizi Çekebilir
52 milyarlık vurgun mu?
#40 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Bitli okul yüzleri kızartmıyor mu?...
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Bir memur; “Bu zamlarla çıldırmazsak iyi" diyor
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
“Tataroğlu’nun görevden ayrılması söz konusu değil”
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
“ANAP’lı muhaliflerin bizi kullanmasına fırsat vermeyiz”
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Meclis üyeleri kazan kaldırdı
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
