Verem savaş haftası dolayısıyla belediye şehir tiyatrosunda bir sergi açan Gaziantep verem savaş derneğinin, sergide teşhir ettiği 7.000 liralık mikroskobu çalınmıştır. Mikroskobu çaldıkları gerekçesi ile yakalanarak adliyeye verilen belediye şehir tiyatrosu işçilerinden M. Hanifi Ergen ve Ahmet Dal ilk sorgularından sonra serbest bırakılmışlardır.
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 04.17
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 04.17
Verem savaş haftası dolayısıyla belediye şehir tiyatrosunda bir sergi açan Gaziantep verem savaş
İlginizi Çekebilir
52 milyarlık vurgun mu?
#40 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Bitli okul yüzleri kızartmıyor mu?...
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Bir memur; “Bu zamlarla çıldırmazsak iyi" diyor
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
“Tataroğlu’nun görevden ayrılması söz konusu değil”
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
“ANAP’lı muhaliflerin bizi kullanmasına fırsat vermeyiz”
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Meclis üyeleri kazan kaldırdı
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
