Şehitkamil Belediyespor Halk Oyunları ekibi, Haliç Kültür ve Kongre Merkezi'nde yapılacak ''Büyükler Türkiye Şampiyonası''na katılmak üzere İstanbul'a gitti. Şehitkamil Belediyesi'nden yapılan açıklamada, Şehitkamil Belediyespor Halk Oyunları ekibinin şehri geleneksel düzenlemesiz dalda temsil edeceği bildirildi. 37 kişilik kafileyle yola çıkan ekibi, Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu uğurladı. Ekipte 30 sporcu bulunurken, ekibe 4 müzisyen, 2 antrenör ve 1 idareci eşlik etti. Şehitkamil Belediyespor Halk Oyunları Eğitmeni Sait Koca, ''Uzun bir süredir bu şampiyonaya hazırlanıyoruz. Yarışmaya 16 il katılacak. Bu iller arasında en iddialı ekiplerden biri de biziz. Amacımız şampiyon olmak. Umarım bu amacımıza ulaşıp, şampiyon olarak ilimize döneriz'' dedi. AA
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 02.05
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 02.05
Şehitkamil Belediyespor Halk Oyunları ekibi, Haliç Kültür ve Kongre Merkezi'nde yapılacak
İlginizi Çekebilir
‘’Işın’ın Işığı’’ sergisi sanatseverlerle buluşacak
#Kültür-Sanat / 30 Mart 2026
“Sessizliğin Renk Dili” temalı resim sergisi açıldı
#Kültür-Sanat / 01 Mart 2026
Mavi nefes resim sergisi açılıyor
#Kültür-Sanat / 12 Şubat 2026
“Asrın Felaketi”nin 3. Yılı Fotoğraf Sergisi açıldı
#Kültür-Sanat / 05 Şubat 2026
Atatürk portreleri sergisi açıldı
#Kültür-Sanat / 30 Ocak 2026
“Biraz Taş, Biraz Hayvan, Biraz Düş” resimleri sergilenecek
#Kültür-Sanat / 08 Ocak 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
