Kaybettikleri için üzgün olduklarını ifade eden Gaziantepspor Teknik Direktörü Faik Demir, “Kulübümüz sezon başından bu yana sıkıntılar yaşıyor. Oyuncuları çoğu kaçıp gitti ve biz de genç oyuncularımızla mücadele ediyoruz. Rakibimizin iyi takım olduğunu biliyorduk. Rakibimize ciddiye almıştık. Hedefimiz 70’e kadar gol yememekti. Hedefimiz Jeffrey ve Tom’u durdurup kontrataklar bulmaktı. İlk yarı bunları yaptık ve ikinci yarıya iyi başladık. Rakibin üstümüze geleceğini biliyorduk. 70’den sonra pozisyon buluruz dedik ama golü biz yedik. İkinci gol için diyecek bir şey yok. Ne pahasına olursa olsun, ikinci gol bizi düşündürmüyor, ilk gol bizi yıkmıştı. Genç bir takımımız var. Gol yediğimiz anda çıkarmak gerçekten kolay olmuyor. Gençlerle en iyi mücadelemizi vermeye çalışacağız. Tabi ki üzüldük. Camiamıza söz vermiştik ama olmadı. Elazığspor’u kutluyorum” şeklinde konuştu.İHA
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 04.53
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 04.53
Kaybettikleri için üzgün olduklarını ifade eden Gaziantepspor Teknik Direktörü Faik Demir, “Kulübümüz sezon başından bu yana sıkıntılar yaşıyor
İlginizi Çekebilir
TFF bahiste başkanlar için düğmeye bastı
#Spor / 20 Mayıs 2026
51 kiloda Avrupa ikincisi oldu
#Spor / 19 Mayıs 2026
FİFA, Gaziantep FK’ya 3 dönem transfer yasağı getirdi
#Spor / 14 Mayıs 2026
Gaziantep FK Rams Başakşehir ile karşılaşacak
#Spor / 10 Mayıs 2026
Galatasaray üst üste 4. kez Süper Lig şampiyonu: Yayın gelirinde 16.4 milyon Euro’yu garantiledi
#Spor / 10 Mayıs 2026
Dünya üçüncüsü oldu
#Spor / 06 Mayıs 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
