Gaziantep Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen 2015-2016 sezonu Bölgesel Bay-Bayan Voleybol Ligi müsabakaları Kamil Ocak Spor Salonu’nda başladı. 5 bayan, 3 erkek takımı olmak üzere 8 takımın katıldığı müsabakaların sonunda şampiyon olan takımlar Play-Off müsabakalarına gitmeye hak kazanacak. Play-Off’ta dereceye giren takımlar ise 3. Lig’e yükselecek. Bayan takımları ile başlayan mücadelelerin ardından erkek takımları da kıyasıya mücadele edecek. Konuyla ilgili açıklamada bulunan Gaziantep Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Ökkeş Demir, takımlara başarılar dilerken şu ifadeleri kullandı; “Gaziantep olarak üst liglerde takımlarımızın olması şehrimize her zaman bir artı kazandırmaktadır. Tabi altyapımızındı buna oranla kaliteli ve başarılı olması gerekmektedir. Burada derece yapan takımlarımız üst lige yükselmek için mücadele edecek, onlara şimdiden başarılar diliyorum.”
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 04.40
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 04.40
Gaziantep Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen 2015-2016
İlginizi Çekebilir
TFF bahiste başkanlar için düğmeye bastı
#Spor / 20 Mayıs 2026
51 kiloda Avrupa ikincisi oldu
#Spor / 19 Mayıs 2026
FİFA, Gaziantep FK’ya 3 dönem transfer yasağı getirdi
#Spor / 14 Mayıs 2026
Gaziantep FK Rams Başakşehir ile karşılaşacak
#Spor / 10 Mayıs 2026
Galatasaray üst üste 4. kez Süper Lig şampiyonu: Yayın gelirinde 16.4 milyon Euro’yu garantiledi
#Spor / 10 Mayıs 2026
Dünya üçüncüsü oldu
#Spor / 06 Mayıs 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
