Gaziantepspor Kulübü Süper Lig’in 14. hafta maçında Galatasaray’a karşı oynanan karşılaşma öncesi ve sonrasında misafirperverlik gösterdiği için sarı-kırmızılı kulübe teşekkür mesajı yayımladı.
Gaziantepspor Kulübü Süper Lig’in 14. hafta maçında Galatasaray’a karşı oynanan karşılaşma öncesi ve sonrasında misafirperverlik gösterdiği için sarı-kırmızılı kulübe teşekkür mesajı yayımladı.
Gaziantepspor’un resmi internet sitesinden yayımlanan mesajda, "Spor Toto Süper Lig’i 14. hafta maçında Galatasaray’a karşı Türk Telekom Arena Stadyumu’nda dün akşam oynadığımız müsabaka öncesinde ve sonrasında bizleri son derece misafirperver bir biçimde ağırlayan Galatasaray Kulübüne ve maç öncesinde her iki takım oyuncularını tribünlere çağırarak alkışlayan Galatasaray taraftarına ve Türk Telekom Arena’da takımını yalnız bırakmayan taraftarlarımıza teşekkür ederiz. Birlik, beraberliğe ihtiyacımız olduğu bu günlerde futbolun sadece bir oyun olduğunu, sahalarda sıkça görmek istediğimiz bu güzel görüntülerin tüm stadyumlarımızda devam etmesini temenni ediyoruz” denildi.İHA
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 04.44
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 04.44
Gaziantepspor Kulübü Süper Lig’in 14. hafta maçında Galatasaray’a karşı oynanan karşılaşma öncesi ve sonrasında misafirperverlik gösterdiği için sarı-kırmızılı kulübe teşekkür mesajı yayımladı.
İlginizi Çekebilir
TFF bahiste başkanlar için düğmeye bastı
#Spor / 20 Mayıs 2026
51 kiloda Avrupa ikincisi oldu
#Spor / 19 Mayıs 2026
FİFA, Gaziantep FK’ya 3 dönem transfer yasağı getirdi
#Spor / 14 Mayıs 2026
Gaziantep FK Rams Başakşehir ile karşılaşacak
#Spor / 10 Mayıs 2026
Galatasaray üst üste 4. kez Süper Lig şampiyonu: Yayın gelirinde 16.4 milyon Euro’yu garantiledi
#Spor / 10 Mayıs 2026
Dünya üçüncüsü oldu
#Spor / 06 Mayıs 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
