Hiç pozisyon yokken bir gol yediklerini belirten Gazişehir Gaziantep Futbol Kulübü Teknik Direktörü Hüseyin Kalpar, "Denizlispor’un da bizim de acil puana ihtiyacımız vardı. Özellikle dengeli bir oyun oldu, iki takım da kontrollüydü. Tabi pozisyon bulmada iki takım da zengin değildi. Ama ilk yarı Webo ile yakaladığımız bir pozisyon vardı, onu gol olarak değerlendirseydik ve ilk yarı galip gelseydik, daha rahat olurduk. İkinci yarıya da biraz hızlı başladık. Yine dengeli bir oyun oldu. İki takım da gol pozisyonlarından uzak, üretkenlik az, bizim de zaten en büyük sıkıtımız bu. Şu ana kadar 7 gol yemişiz, puanımız bu. Aslında bu kadar az gol yiyen bir takımın puanı bu olmamalı. Dolayısıyla gol atmada bir sıkıntımız var, ofansif anlamda bir sıkıntımız var. Bugün de bunu gördük. Pozisyonumuz da vardı, küçük bir pas hatası yapmamış olsak, özellikle Mehmet Erdem’in yakaladığı pozisyon gol ile sonuçlanabilirdi. Maç biterken, hiç pozisyon yokken gol yedik. Bizim için üzücü bir olay, Denizlispor için sevindirici bir olay” şeklinde konuştu.İHA
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 04.52
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 04.52
Hiç pozisyon yokken bir gol yediklerini belirten Gazişehir Gaziantep Futbol Kulübü Teknik Direktörü Hüseyin Kalpar, "Denizlispor’un da bizim de acil puana ihtiyacımız vardı.
İlginizi Çekebilir
TFF bahiste başkanlar için düğmeye bastı
#Spor / 20 Mayıs 2026
51 kiloda Avrupa ikincisi oldu
#Spor / 19 Mayıs 2026
FİFA, Gaziantep FK’ya 3 dönem transfer yasağı getirdi
#Spor / 14 Mayıs 2026
Gaziantep FK Rams Başakşehir ile karşılaşacak
#Spor / 10 Mayıs 2026
Galatasaray üst üste 4. kez Süper Lig şampiyonu: Yayın gelirinde 16.4 milyon Euro’yu garantiledi
#Spor / 10 Mayıs 2026
Dünya üçüncüsü oldu
#Spor / 06 Mayıs 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
