Sanayi Odasının düzenlediği Gıda Teknolojileri ve Ambalaj Fuarı GAPFOOD bugün açılıyor. GSO Başkanı Nejat Koçer yaptığı açıklamada, bu yıl 5'incisini düzenledikleri GAPFOOD Fuarı sayesinde Gaziantep'in Ortadoğu’nun gıda merkezi olacağını söyledi. Fuara Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım ile Iraktan 50 kişilik işadamları heyetinin da katılacağını belirten Koçer. "Fuar, Irak heyetinin katılımıyla uluslararası bir gıda zirvesine dönüşecek" dedi.
YAYINLAMA: 04 Haziran 2025 / 13.20
GÜNCELLEME: 04 Haziran 2025 / 13.20
İlginizi Çekebilir
Bakırcılar Çarşısında, aslına uygun düzenleme yapılıyor
#20 Yıl Önce / 19 Mayıs 2026
ÖSS'de Gaziantep son sıralardaki yerini aldı
#20 Yıl Önce / 19 Mayıs 2026
Eğitim sorunu için kalıcı ve köklü çözümler üretilmeli
#20 Yıl Önce / 19 Mayıs 2026
Esnaf, kan kaybını kredilerle karşılıyor
#20 Yıl Önce / 19 Mayıs 2026
İstihdamda kadının adı yok!
#20 Yıl Önce / 19 Mayıs 2026
Enerjide dışa bağımlılıktan kurtulmak zorundayız!..
#20 Yıl Önce / 14 Mayıs 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
