Belediye Başkanı Esat Kaya Turgay, belediye park ve bahçeler müdürlüğü işçileri tarafından yapılan 140 adet çöp kutusunun, mevsim dolayısıyla Gaziantep’e gelecek yerli ve yabancı turistlerin en fazla gezebilecekleri ana cadde ve parklara konu alacağını söylemiştir.
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 04.27
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 04.27
Belediye Başkanı Esat Kaya Turgay, belediye park ve bahçeler müdürlüğü işçileri tarafından yapılan
İlginizi Çekebilir
52 milyarlık vurgun mu?
#40 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Bitli okul yüzleri kızartmıyor mu?...
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Bir memur; “Bu zamlarla çıldırmazsak iyi" diyor
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
“Tataroğlu’nun görevden ayrılması söz konusu değil”
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
“ANAP’lı muhaliflerin bizi kullanmasına fırsat vermeyiz”
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Meclis üyeleri kazan kaldırdı
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
