Asya gezisine çıkan ve dün Gaziantep’e gelen Hans Jachaim ve Sisbo Böhme adlı iki Alman Turiste ait Wolswagen marka otomobil, Muharrem Demir adlı şahıs tarafından çalınmıştır. Adliye binasının arka kısmında park edilen otomobili çalan Muharrem Demir, otomobille birlikte kaçarak kayıplara karışmışlardır.
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 04.26
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 04.26
Asya gezisine çıkan ve dün Gaziantep’e gelen Hans Jachaim ve Sisbo Böhme adlı iki Alman Turiste ait
İlginizi Çekebilir
52 milyarlık vurgun mu?
#40 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Bitli okul yüzleri kızartmıyor mu?...
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Bir memur; “Bu zamlarla çıldırmazsak iyi" diyor
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
“Tataroğlu’nun görevden ayrılması söz konusu değil”
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
“ANAP’lı muhaliflerin bizi kullanmasına fırsat vermeyiz”
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Meclis üyeleri kazan kaldırdı
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
