Gaziantep 1 ve 2 nolu dokumacılar iplik kooperatifi müdürü Mustafa Öğücü dün düzenlediği basın toplantısında Türkiye’de Sümerbank dışındaki bir çok iplik fabrikalarının her yıl devletten milyonlarca liralık istihsal vergisi kaçırdıkları ileri sürülmüştür. Devletten % 30 istihsal vergisi kaçıran iplik fabrikalarının, Gaziantep’e bol miktarda iplik gönderdiklerini ve bu ipliklerin piyasada bol miktarda faturasız olarak satıldığını anlatan öğücü buna yetkili makamların seyirci kalmaması gerektiğini söylemiştir. Devletten istihsal vergisi kaçıran ve piyasada dolaysıyla faturasız ve ucuz fiyatta iplik satan fabrikaların sürüst çalışanlara zararı olduğunu da belirten 1 ve 2 nolu dokumacılar iplik kooperatif müdürü şçyle konuşmuştur. “ Bizim 5.200 iğlik bir fabrikamı olduğu halde 1973 mali yılı sonunda 5 milyon 926 bin 884 lira istihsal vergisi verdik 25 bin ve daha fazla iğlik fabriklar ise bizim verdiğimiz istihsal vergisinin onda birini bile vermediler. Maliye ve tivaret bakanlıkları bu konuda biran önce harekete geçmelidir.
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 04.02
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 04.02
İlginizi Çekebilir
52 milyarlık vurgun mu?
#40 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Bitli okul yüzleri kızartmıyor mu?...
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Bir memur; “Bu zamlarla çıldırmazsak iyi" diyor
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
“Tataroğlu’nun görevden ayrılması söz konusu değil”
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
“ANAP’lı muhaliflerin bizi kullanmasına fırsat vermeyiz”
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Meclis üyeleri kazan kaldırdı
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
