Nevşehir İ.Şevki Atasagun Devlet Hastanesi’nde çalışan Türkiye Kamu Sen’e bağlı Türk Sağlık-Sen üyesi sağlık çalışanları ve bir grup hekim, Gaziantep’te geçen yıl hasta yakını tarafından uğradığı bıçaklı saldırı sonucu hayatını kaybeden Dr. Ersin Arslan için bir araya geldi. Poliklinikler önünde Dr. Ersin Arslan için saygı duruşunda bulunan sağlık çalışanları, alkışlarla hastanelerdeki şiddet olaylarına tepki gösterdi.
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 03.32
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 03.32
Dr. Ersin Arslan için bir araya geldi.
İlginizi Çekebilir
Yeni bir kök hücre türü karın bölgesinde yağ oluşumunu hızlandırıyor
#Güncel / 28 Haziran 2026
Aşırı sıcaklar geliyor
#Güncel / 28 Haziran 2026
Ön cama monte edilen telefon tutucular resmen serbest hale geldi
#Güncel / 28 Haziran 2026
Anız yakmak hem geleceğimize hem de toprağımıza zarar veriyor
#Güncel / 25 Haziran 2026
Her çocuk sağlıklı büyüme, eğitim alma geleceğini şekillendirme hakkına sahip
#Güncel / 25 Haziran 2026
3,6 milyon kayıtlı yabancının 2,3 milyonu Suriyeli
#Güncel / 25 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
