Araban İlçe Milli Eğitim Müdürü Şükrü Gündeş yaptığı açıklamada, “1952 yılında ilçenin ilk ve tek ilkokulu olarak yapıldığı günden beri ilk defa güvenlik kamera sistemi kurulan ve 265 öğrencinin öğrenim gördüğü 12 derslikli ilçe merkezindeki Merkez İlkokulu’na kurdurttuğumuz güvenlik kamera sisteminin olası hırsızlık olaylarının önlenmesinde yararlı olacak. Okulumuzun içi ve dışı olmak üzere değişik bölgelerine yerleştirilen 8 kamera ile okulumuzdaki olumlu ya da olumsuz tüm faaliyetler 24 saat izlenecek. Okulumuz, bahçesi geniş bir alana sahip olması nedeniyle 1 adet 16 kameralı kayıt cihazı ile 8 adet kamera kuruldu. Kurulan kamera sistemi ise 2 bin 750 TL’ye mal oldu” dedi.İHA
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 03.24
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 03.24
İlkokulu’na kurdurttuğumuz güvenlik kamera sisteminin olası hırsızlık olaylarının önlenmesinde yararlı olacak.
İlginizi Çekebilir
1 Temmuz’dan itibaren menülerde besin değeri ve kalori miktarı yazılacak
#Güncel / 25 Haziran 2026
Dokunulmazlık fezlekesi ve enflasyon verisini takip ediyoruz
#Güncel / 25 Haziran 2026
D vitamini eksikliği yıl boyu devam edebiliyor
#Güncel / 25 Haziran 2026
Mirasçıların taşınmazlarında ilk açık artırma mirasçılar arasında yapılacak
#Güncel / 25 Haziran 2026
Kaba intihar hızı, 2025'te yüzde 5,36'ya çıktı
#Güncel / 25 Haziran 2026
Türkiye'de gıda enflasyonu yıllık yüzde 34,86'yı buldu
#Güncel / 24 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
