Güncel

LYS’de ilk bine giren 113 öğrenci ödüllendirildi
LYS’de ilk bine giren 113 öğrenci ödüllendirildi
Lisans Yerleştirme Sınavı'nda (LYS) ilk bine giren öğrenciler ödüllendirildi. Milli Eğitim Müdürü Ekrem Serin, Milli Eğitim Müdürlüğü toplantı salonunda düzenlenen törende, sınavda ilk bine giren 113 öğrenciye çeşitli hediyeler verdi. Serin, törendeki konuşmasında, Gaziantep'te bireysel başarılar ad...
15 Nisan 2020
Gaziantep Fotoğrafları
Gaziantep Fotoğrafları
27607 Görüntülenme
Güncel Fotoğraflar
Güncel Fotoğraflar
25176 Görüntülenme
Sabah'ın arşivinden
Sabah'ın arşivinden
69077 Görüntülenme