Şahinbey Belediyesi Zabıta ve Veteriner Müdürlüğü tarafından ortaklaşa yapılan denetimler sonucunda geçen ay 130 kilo sağlığa zararlı et imha edildi.Denetimler arısında insan sağlığına zararlı olduğu tespit edilen 138 kilo bozuk ve kacak kesilmiş etin imha edildiği, zabıta kurallarına uymadığı saptanan 29 işyerinin de kapatıldığı ifade deildi. Bir ayda toplam 3 bin 696 işyerinin denetlendiği, bunların 2 bin 126’sının norlam görüydüğünü, 301 işyerine ise zabıt tanzim edildiği belirtildi. Ayrıca 297 işyerinden de 20 milyon 115 bin liralık maktu ceza alındığı bildirildi.
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 00.59
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 00.59
İlginizi Çekebilir
Lüks konut yapan 155 müteahhit incelemede
#20 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Belge ve bilgiler meclis üyelerinden bile gizleniyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Dionysos ve Danea villalarımı yanında başka bir villa gün ışığına çıkarılacak
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Şahinbey’i çöp götürüyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Antep evlerinin onarını çatılardan başladı
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yükselen faizler yükselen inşaat sektörünü vuruyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
