Gaziantep’in teşvik kapsamına alınması için hükümet nezdinde çeşitli girişimlere bulunduğunu belirten Gaziantep Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Kamil Şerbetçi Başbakan, Bakanlar, Milletvekilleri ve yetkili mercilerden başka Devlet Planlama Teşkilatı ve Hazine ve Dış Ticaret Müsteşarlığı ile de görüşmeler yaptığını söyledi. Tekstil, gıda makine imalat sanayinde faaliyet gösteren küçük ve orta ölçekli sanayi işletmelerinin desteklenmesinin şart olduğunu dile getiren Şerbetçi Gaziantep sanayisinde son yıllarda görülen gerilemenin önlenmesi son teknolojilerin kullanıldığı yatırımların yeniden canlanması için teşviklerden yaralandırılması gerektiğini bunun içinde DPT kalkınmada öncelikle Yöreler Genel Müdürü, Hazine ve Dış Ticaret Müsteşarlığı Teşvik Uygulama Genel ile görüşmeler yaptığını vurguladı.
ANASAYFA
20 Yıl Önce
GSO Başkanı Şerbetçi “Sanayimizin gelişmesi için ilimiz teşvik kapsamına alınmalı”
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 01.42
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 01.42
İlginizi Çekebilir
Lüks konut yapan 155 müteahhit incelemede
#20 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Belge ve bilgiler meclis üyelerinden bile gizleniyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Dionysos ve Danea villalarımı yanında başka bir villa gün ışığına çıkarılacak
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Şahinbey’i çöp götürüyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Antep evlerinin onarını çatılardan başladı
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yükselen faizler yükselen inşaat sektörünü vuruyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
