Bakire olmadığı gerekçesiyle kocası tarafından tekrar baba evine gönderilen iki günlük evli kadın, tarım ilacı içerek intihar etti. Nizip ilçesine bağlı Yeşerti Köyü’nde 23 yaşındaki Hanım Gören, aynı köyden bir gençle evlendi.Evliliğinin henüz ikinci gününde kocası tarafından bakire olmadığı gerekçesiyle baba evine gönderildi. Çevresi tarafından hep aşağılanan Hanım Gören, sonunda bunalıma girdi. Girdiği bunalımdan kurtulamayan henüz iki günlük evli kadın, kimsenin evde bulunmadığı bir sırada evde bulunan tarım ilacını içti. İçtiği tarım ilacıyla zehirlenen Hanım Gören’in cesedi ailesi tarafından odasında bulundu. Olayla ilgili soruşturmanın sürdüğü belirtildi.
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 02.10
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 02.10
İlginizi Çekebilir
Lüks konut yapan 155 müteahhit incelemede
#20 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Belge ve bilgiler meclis üyelerinden bile gizleniyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Dionysos ve Danea villalarımı yanında başka bir villa gün ışığına çıkarılacak
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Şahinbey’i çöp götürüyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Antep evlerinin onarını çatılardan başladı
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yükselen faizler yükselen inşaat sektörünü vuruyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
