Gaziantep Kalesi için her yıl milyonlarca lira ödenecek ayrıldığı, kısa sürede restore edilip truzimin hizmetine verileceği belirtilmesine karşın tek bir taşın yeri değiştirilmedi. Kalenin restore edilmesi bir yana milyonlar harcanarak yapılan ışıklandırma iflas etti. Koruma tam bir çöplüğe dönüştü. Kalenin gözle görülecek hemen her bir yanına “Kaleye çıkmak tehlikeli ve yasaktır” sözlerini de takan yok Çocuklar ve meraklı büyükler kalenin üzerinde hep bir şeyler arayıp surları tahrip edip duruyor. Bu insanlar bununla yetinmeyip kuruyan otları yakıp, sonrada karşısına geçip seyrediyor. Sarhoş insanlar için tam bir sığınak olan kaleyi çepeçevre saran koridorlar ise, köpeklerin cirit attığı yer haline gelmiş. Burası da kemikler, bezler, şişeler ve her türlü meyve ve sebze atıklarıyla dolu. Aynı çevrede oturan bir çok yurttaş, Kalealtı Pazarı’nın tüm pisliğinin surların dibine atıldığını belirterek, “Bizler meyve ve sebze atıklarının Kale’nin dibine yığıldığını gördükçe kahroluyoruz. Kimse restore etmiyor ancak pislikten korusunlar” diyorlar.
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 00.55
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 00.55
İlginizi Çekebilir
Lüks konut yapan 155 müteahhit incelemede
#20 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Belge ve bilgiler meclis üyelerinden bile gizleniyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Dionysos ve Danea villalarımı yanında başka bir villa gün ışığına çıkarılacak
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Şahinbey’i çöp götürüyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Antep evlerinin onarını çatılardan başladı
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yükselen faizler yükselen inşaat sektörünü vuruyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
