İlk ve orta dereceli okullarda birinci yarıyıl dün sona erdi, üç ay bir hafta süren birinci dönemin ardından öğrenciler 21 günlük bir tatil dönemine girdiler. Birinci dönemin son gününde, okullarda bambaşka bir heyecan yaşandı. Karnelerini alan öğrenciler, koşarak evlerine giderken, yollarda gördükleri kişilere de karnelerini büyük bir sevinçle gösterdiler. Birçok anne ve baba ise çocuğunun karne heyecanını birlikte yaşadı. Okulların kapısında bekleyen velileri, karnelerdeki notlara bakarken çocuklar kadar heyecanlı olduğu görüldü. Birinci dönemin sona ermesiyle 21 günlük bir tatile giren okullarda ikinci yarıyıl 15 şubat Pazartesi günü başlayacak. Birinci dönemin sona ermesiyle 21 günlük tatile giren öğrencilerin tatilde dinlenmelerini öğütleyen eğitim uzmanları, “Tatil süresince derslerinize veya herhangi bir işte çalışmayın. Okulda bir dönem boyunca eğitim ve öğretim gördükten sonra bu tatil sizin hakkınızdır. Karnelerinde zayıfı olan ve olmayan bütün öğrenciler tatili dinlenerek geçirmeli ve ikinci döneme iyi bir moralle girmelidir” dediler.
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 02.20
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 02.20
İlginizi Çekebilir
Lüks konut yapan 155 müteahhit incelemede
#20 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Belge ve bilgiler meclis üyelerinden bile gizleniyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Dionysos ve Danea villalarımı yanında başka bir villa gün ışığına çıkarılacak
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Şahinbey’i çöp götürüyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Antep evlerinin onarını çatılardan başladı
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yükselen faizler yükselen inşaat sektörünü vuruyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
