Gaziantepspor Teknik Direktörü Faik Demir ise, “Takımımız sezon başından beri çeşitli sıkıntılar ile mücadele ediyor. Oyuncularımız çok genç ve oluşum çağında. Her türlü sıkıntıya ve kaosa rağmen bu çocuklar ellerinden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyor. Kadro dışı kalan oyuncularımızı affettikten sonra diğer oyuncularımız ile kaynaştırmamız zaman zaman sıkıntılara neden oldu. Ama Allah’a şükürler olsun bunu toparladık. Genç oyuncunun hata yapması kadar doğar bir şey yoktur. Bugünün Gaziantepspor’u maalesef ölmüştür. Bizim şu anki amacımız Gaziantepspor’un yarınlarını kurtarmaktır. Bu kulübün kapısına kilit vurulmasın diye mücadele ediyoruz. Saha içine gelecek olursak, rakibimizin iyi takım olduğunu zaten biliyorduk. İlk yarı kırmızı karta kadar genel anlamda iyi mücadele oldu. Çocuklar ellerinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştılar. Taktik ve disipline bağlı kaldılar. Biliyorsunuz gol yiyen genç oyuncu çok çabuk oyundan düşebiliyor. Elazığspor’u tebrik ediyorum“ diye konuştu.
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 05.22
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 05.22
Gaziantepspor Teknik Direktörü Faik Demir ise, “Takımımız sezon başından beri çeşitli sıkıntılar ile mücadele ediyor.
İlginizi Çekebilir
TFF bahiste başkanlar için düğmeye bastı
#Spor / 20 Mayıs 2026
51 kiloda Avrupa ikincisi oldu
#Spor / 19 Mayıs 2026
FİFA, Gaziantep FK’ya 3 dönem transfer yasağı getirdi
#Spor / 14 Mayıs 2026
Gaziantep FK Rams Başakşehir ile karşılaşacak
#Spor / 10 Mayıs 2026
Galatasaray üst üste 4. kez Süper Lig şampiyonu: Yayın gelirinde 16.4 milyon Euro’yu garantiledi
#Spor / 10 Mayıs 2026
Dünya üçüncüsü oldu
#Spor / 06 Mayıs 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
