Spor

Fenerbahçe’de vaka sayısı 2’ye yükseldi
Fenerbahçe’de vaka sayısı 2’ye yükseldi
Fenerbahçe, Gençlerbirliği maçı öncesinde uygulanan Covid-19 testlerinde 1 futbolcunun test sonucunun pozitif çıktığını açıkladı. Sarı-lacivertlilerdeki pozitif sayısı 2’ye yükseldi.
20 Kasım 2020