Spor

Gabriel Margarit: 3 puan aldığımız için çok mutluyum
Gabriel Margarit: 3 puan aldığımız için çok mutluyum
Süper Lig’in 6. haftasında sahasında İttifak Holding Konyaspor’u 1-0 mağlup eden Gaziantep'te Yardımcı Teknik Direktör Gabriel Margarit açıklamalarda bulundu. “3 puan için mutluyum” Gabriel Margarit, “Bugün çok mutluyum. Uzun bir aradan sonra 3 puan kazandık. Antalya maçında olduğu gibi oyuncuları...
25 Ekim 2020