Twitter hesabından açıklama yapan Muş, ele geçirilen uyuşturucunun değerinin 313 milyon TL olduğunu belirtti. Ticaret Bakanı Muş, paylaşımında şu ifadeleri kullandı: "Bugün; Bakanlığımıza bağlı gümrük muhafaza ekiplerince bugüne dek gerçekleştirilen en yüksek miktarlı "Captagon" cinsi uyuşturucu madde yakalaması gerçekleştirilmiştir. Birleşik Arap Emirlikleri'ne transit edilmek üzere İskenderun Limakport Limanına gelen 17 konteyner yükü "bina taşı" beyan edilen eşyada 15-16 Mayıs tarihlerinde Hatay Gümrük Muhafaza Kaçakçılık ve İstihbarat Müdürlüğü personelince arama gerçekleştirilmiştir. "Yapılan aramada 11 konteyner içerisinde 1.072,6 kg (6.264.259 adet) "Captagon" cinsi uyuşturucu hap ele geçirilmiştir. Ele geçirilen maddenin yaklaşık piyasa değeri 313 milyon TL'dir. "Titiz bir çalışma neticesinde bu büyük yakalamayı gerçekleştiren bakanlık personellerimizi tebrik ediyorum. Zehir tacirlerine geçit vermemek için azami gayretlerimizi sürdüreceğiz. ifadelerini kullandı."
YAYINLAMA: 17 Mayıs 2021 / 14.29
GÜNCELLEME: 17 Mayıs 2021 / 14.29
Ticaret Bakanı Mehmet Muş, Gümrük muhafaza ekiplerince bugüne dek gerçekleştirilen en yüksek miktarlı "Captagon" cinsi uyuşturucu madde ele geçirildiğini duyurdu.
İlginizi Çekebilir
Ekonomi siyasetin gölgesinde kaldı
#Ekonomi / 16 Haziran 2026
Mayıs ayında konut fiyatları yükseldi
#Ekonomi / 16 Haziran 2026
Toprağı yakmayın!
#Ekonomi / 16 Haziran 2026
108 milyon lirayı aşkın idari para cezası kesildi
#Ekonomi / 15 Haziran 2026
Sanayide kan kaybı devam ediyor
#Ekonomi / 15 Haziran 2026
Merkez Bankası politika faizini sabit tuttu
#Ekonomi / 11 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
