Yeşil pasaport hamili ihracatçılar, Koronavirüs aşılamasında öncelikli gruba alındı. İhracatçılar, dünden itibaren sisteme girerek aşı randevusu almaya başladı. İhracatçıların aşılama programında öncelikli gruba dahil edilmesinden memnuniyet duyduklarını dile getiren TİM Başkanı İsmail Gülle, "İhracatçılarımızın seyahatlerinde problem yaşamaması adına hızla aşılanması önem arz etmekteydi. Türkiye'nin ekonomi ve ticaret diplomasisinin saha neferleri olan ihracatçılarımızın aşılama programına dahil edilmesi, ihracat hacmimizi de olumlu yönde etkileyecektir" dedi.
YAYINLAMA: 11 Haziran 2021 / 17.56
GÜNCELLEME: 11 Haziran 2021 / 17.56
Türkiye İhracatçılar Meclisi, yeşil pasaportlu ihracatçıların Koronavirüs'le mücadele kapsamında öncelikli aşılama programına dahil edildi.
İlginizi Çekebilir
Ekonomi siyasetin gölgesinde kaldı
#Ekonomi / 16 Haziran 2026
Mayıs ayında konut fiyatları yükseldi
#Ekonomi / 16 Haziran 2026
Toprağı yakmayın!
#Ekonomi / 16 Haziran 2026
108 milyon lirayı aşkın idari para cezası kesildi
#Ekonomi / 15 Haziran 2026
Sanayide kan kaybı devam ediyor
#Ekonomi / 15 Haziran 2026
Merkez Bankası politika faizini sabit tuttu
#Ekonomi / 11 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
