Konuyla ilgili Cumhurbaşkanlığı kararı, Resmî Gazete'de yayımlandı. Kurban Bayramı tatili nedeniyle, Karayolları Genel Müdürlüğü sorumluluğu altında bulunan otoyollar ile 15 Temmuz Şehitler Köprüsü ve Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nden geçişler, 30 Temmuz Perşembe günü gece yarısından, 4 Ağustos Salı günü saat 07.00'ye kadar ücretsiz olacak. Aynı şekilde, belediyeler ve bunların kurdukları birlik müessese ve işletmelerce yürütülen toplu taşıma hizmetleri ile Başkentray ve Marmaray seferlerinden, 31 Temmuz Cuma günü gece yarısından, 3 Ağustos Pazartesi gece yarısına kadar ücret alınmayacak.
YAYINLAMA: 28 Temmuz 2020 / 16.18
GÜNCELLEME: 28 Temmuz 2020 / 16.18
Kurban Bayramı nedeniyle, Karayolları Genel Müdürlüğüne bağlı otoyollar, 15 Temmuz Şehitler Köprüsü ve Fatih Sultan Mehmet Köprüsü geçişleri ücretsiz olacak.
İlginizi Çekebilir
Geçen yılın aynı ayına göre yüzde 31,2 azalma var
#Ekonomi / 18 Haziran 2026
İkili işbirlikleri daha da üst seviyeye taşınacak
#Ekonomi / 18 Haziran 2026
İnşaat ve hizmet üretiminde büyüme sınırlı kaldı
#Ekonomi / 17 Haziran 2026
Yoksulluk sınırı 119 bin 344 TL oldu
#Ekonomi / 17 Haziran 2026
Sanayinin zirvesindeki ilk üç şirket yerini korudu
#Ekonomi / 17 Haziran 2026
Ekonomi siyasetin gölgesinde kaldı
#Ekonomi / 16 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
