Bakan Kurum, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “TOKİ'den ev sahibi olan ve ödemeleri devam eden vatandaşlarımıza borçlarını kapatmaları halinde yüzde 20 indirim yapıyoruz. 21 Ekim'de başlayacak. Kampanyamız 19 Kasım'a kadar devam edecek. İndirim kampanyasının ayrıntıları yarın TOKİ Başkanlığımızca açıklanacak. Hayırlı olsun” ifadelerini kullandı.
YAYINLAMA: 06 Ekim 2020 / 15.18
GÜNCELLEME: 06 Ekim 2020 / 15.18
Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum, TOKİ'den ev sahibi olanlara borçlarını kapatmaları halinde yüzde 20 indirim yapılacak kampanyanın 21 Ekim'de başlayacağını açıkladı.
İlginizi Çekebilir
Geçen yılın aynı ayına göre yüzde 31,2 azalma var
#Ekonomi / 18 Haziran 2026
İkili işbirlikleri daha da üst seviyeye taşınacak
#Ekonomi / 18 Haziran 2026
İnşaat ve hizmet üretiminde büyüme sınırlı kaldı
#Ekonomi / 17 Haziran 2026
Yoksulluk sınırı 119 bin 344 TL oldu
#Ekonomi / 17 Haziran 2026
Sanayinin zirvesindeki ilk üç şirket yerini korudu
#Ekonomi / 17 Haziran 2026
Ekonomi siyasetin gölgesinde kaldı
#Ekonomi / 16 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
