Gaziantep Şehir Hastanesi’nde başhekimlik görevinde devir teslim töreni gerçekleştirildi.
Başhekimlik görevini Prof. Dr. Ilgın Türkçüoğlu’ndan devralan Prof. Dr. Ahmet Uluşan, düzenlenen törenle görevine başladı.
Törende konuşan Başhekim Prof. Dr. Ahmet Uluşan, hastaneye sunduğu değerli katkılar ve emekleri dolayısıyla Prof. Dr. Ilgın Türkçüoğlu’na teşekkür ederek çiçek ve plaket takdim etti.
Devir teslim töreninin ardından başhekim yardımcıları ve hastane yönetimiyle tanışan Prof. Dr. Ahmet Uluşan, görevine başladı.
YAYINLAMA: 29 Mart 2026 / 15.31
GÜNCELLEME: 29 Mart 2026 / 15.31
İlginizi Çekebilir
5 aylık dönemde bin 86 şirket kuruldu
#Güncel / 23 Haziran 2026
Turizm Fakültesi 12. Dönem mezunlarını verdi
#Güncel / 23 Haziran 2026
Güneydoğu’da toz taşınımı
#Güncel / 23 Haziran 2026
ATM’lerde fiziksel kart girişi olmayacak
#Güncel / 23 Haziran 2026
Goldman Sachs, enflasyon beklentisini yükseltti
#Güncel / 23 Haziran 2026
5 ayda 431 esnaf dükkanına kilit vurdu, 151 esnaf meslek değiştirdi
#Güncel / 22 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
