Süper Lig’in 7. haftasında Gaziantep FK deplasmanda Adana Demispor’a 4-0 mağlup oldu. Maç sonu konuşan Erol Bulut, ”Bugün istemediğimiz bir mağlubiyet aldık. Ama mağlubiyet alabilirsiniz, kötü maç oynarsınız. Bireysel hatalar yaparsınız maçı kaybedersiniz. Ürettiğiniz pozisyonları iyi bir şekilde değerlendiremediğiniz zaman zaten iş biraz zorlaşıyor. Ama sadece bireysel hatalar yapıp maçı kaybetmedik. Sahadaki yönetimin de çok başarılı olduğunu görmedim. Bugünkü hakem Malatya’da bize verildi. Bugünkü maçta da bizim maça verildi. Bu kadar iyiyse neden başka maça verilmedi. Neden sadece bizim maça veriliyor. Televizyonda görenler gördü olanları, yorumcularda bugün televizyonlardan konuşacaklar. Biz sadece maçın iki takım için de aynı şekilde kararlar verilmesini istiyoruz” diye konuştu.
YAYINLAMA: 26 Eylül 2021 / 17.44
GÜNCELLEME: 26 Eylül 2021 / 17.44
Süper Lig’in 7. haftasında deplasmanda Adana Demirspor’a 4-0 mağlup olan Gaziantep FK'da Teknik Direktör Erol Bulut, ”Bugün istemediğimiz bir mağlubiyet aldık. Sahadaki yönetimde çok başarılı olduğunu göremedik” dedi.
İlginizi Çekebilir
TFF bahiste başkanlar için düğmeye bastı
#Spor / 20 Mayıs 2026
51 kiloda Avrupa ikincisi oldu
#Spor / 19 Mayıs 2026
FİFA, Gaziantep FK’ya 3 dönem transfer yasağı getirdi
#Spor / 14 Mayıs 2026
Gaziantep FK Rams Başakşehir ile karşılaşacak
#Spor / 10 Mayıs 2026
Galatasaray üst üste 4. kez Süper Lig şampiyonu: Yayın gelirinde 16.4 milyon Euro’yu garantiledi
#Spor / 10 Mayıs 2026
Dünya üçüncüsü oldu
#Spor / 06 Mayıs 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
